C' 00.01

tjena lena!
haha nej jag skoja, ni förstår inte & de är inte ens kul för ngn annan än oss haha, men hej!

idag har vi skaffat en ny dator till mig, jag och pappsen :)
åkte hem till pappa idag så vi fixade en på dirren. andledningen till att jag behövde en ny var för att min andra blev tagen, den blev snodd. i mitt egna hem.
Många andra saker blev också tagna från mig och min pappa för några veckor sen.. 
En annan gång kan jag skriva om inbrott, inte nu för då kommer jag bara skrämma upp mig själv.. mer.

efter siba åkte jag hem till rebecca där matilda var, vi typ chilla. 
när ja kom hem packade jag upp datorn och kollade på idol, vet inte riktigt vad jag tyckte om finalisterna. Vet bara vad jag tyckte om tove å de är att hon är sjuuuukt jävla duktig och att det var sjuuuukt dåligt att hon åkte ut.

nu ska jag kika vidare på internet, ha en bra helg people


haha kolla, den är så söt & ful
bilden fanns i datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0