c'

behöver jag skriva att det var skolan idag? haha
de va kul iallafall, becca försökte lära mig spela gitarr på musiken men med mina långa naglar går de inte!! skulle nog inte gått ändå ;)
vi fick baka lussebullar på hkk:n, våra blev hur fina som helst & goda hihi

efter skolan vart de stan, tati, donken sen öppet hus på västeråsfria :)
haha asså donken, vi käka inte bara låna toan.. iaf jag höll verkligen på att kissa på mig bokstavligt talat så jag & matilda går i rask takt in dit sen när vi står där inne ser vi en liten lapp där de står punkter 1-5 typ. Då ska man smsa till ett nummer och tillbaka får man en kod som man ska trycka in sen öppnas dörren, jises så krångligt när man är kissnödig! 
haha med de gick.. efter matilda hade kallt in nån kille där som fick berätta hur man gjorde å när hon bad om hjälp la hon till också att jag skulle kissa på mig annars. å tanten som också skulle på toa fick sig ett gott skratt där inne haha.

haha nu ska jag lägga mig i soffan, jag har så ont så ont i mina fötter så jag blir helt slut!
förresten så fick jag en mjukisdress idag av pappa från tati, ni ska få se sen om jag kommer ihåg att ta kort. skit fin :) TACK PAPPA om du ser de här.

kram

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah vi ba stog där och krångla upp en femkrona först, sen ba jävla sms-toa.

haha "de här är första gången jag smsar till en toalett".

hhaha jag skrattar när jag sitter och skriver de här:D

2009-12-09 @ 17:48:39
URL: http://m-tr.blogspot.com
Postat av: carro

å jag skrattar nu HAHA

2009-12-10 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0