C' jag lever

tandläkarbesöket gick bra, inge vidare trevligt men min tandläkare + sköterskan försökte iallafall skämta till lite ibland men a.
som i väntrummet
jag: seriöst pappa, jag vill inte vara här
pappa: äh, de går bra. ge mig plånboken så tar jag den sålänge
jag: a..
pappa: förresten, har du skrivit ditt testamente?
jag: helt seriöst de fan inget att skämta om. Inte ens kul!
pappa: haha........ förlåt

haha jag blir så seriöst när jag är hos tandis, fy fan :(
om vi hade suttit i en annan situation hade jag bara skämtat vidare!
ska göra allt jag kan för att inte få hål igen!

nog om de.. idag sattes betygen, helt ok tycker jag väl med alla resultat :)
inte för att vi har fått se exakt men betygsamtalen har vi vart på.

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0