C' medina - sagoland

hej hallå!

vi började sju imorse & slutade runt elva, ändå hann jag å matilda inte med att luncha på stan?! haha..
nej men vi hade kul, orkar inte berätta. matilda kanske gör haha :)
jag hann med att fixa min nagel idag iallafall, den som hade ramlat av. Tack vare matilda jag hann, en kvart innan kollar hon på klockan lungt, vi står och ska köpa lunch (sallad) och hon ba: SHIT klockan är kvart över ett, klockan va fan nyss elva!! haha så vi köper med oss istället så vi kan äta senare fast på olika håll :(

nu på kvällen vart de fredagsmys hemma, idolfinalen missade jag inte! hejade inte riktigt på nån, fast erik är väl lite bättre jag vet inte? 

ska krypa ner i sängen snart, kram



här är vi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0