C' pluggande

tar en liten paus nu, från allt pluggande.. vi har flera prov den här veckan, så drygt att allt kommer nu typ.
läste tidigare olika bloggar och de verkar som många har mycket att göra nu, om jag minns rätt läste jag att kunskapsskolan (våran förra skola) har deadline på fredag med betygen, jag skulle dött av stress.

idag vid klockan ett var jag hos sjukgymnasten, dom hade en bättre tid åt mig som var idag ist för imorgon så jag var där.
väl där trodde jag nästan att foten skulle gå av. Hon klämde på hälen och skulle se vart jag hade ondast och hon pricka precis, precis rätt och fyfan rent ut sagt!
fick som "diagnos" kronisk hälseneinflamation, vilket betyder att jag alltid kommer ha problem med hälarna. mer eller mindre. Även en övning som ska göras två gånger per dag + återbesök nästa vecka..

åkte tillbaka till skolan efter sen hem med matilda&rebecca som skulle låna min lillebrors mask, en dart vader mask behövde becca & matilda låna ett brunt linne :p dom ska ha dansuppvisning! inte leka star wars haha :)
nu ska jag träna på min spanska för imorgon har vi ett spanskaprov på 7 sidor som väntar, häääärligt.


tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0