m' jullov!

Nu va de ett tag sen jag blogga igen.
kan ju berätta kortkort om varje dag:)

torsdag:
åkte & köppte ny TV me mammsen, skönt för våran gamla va knas.

fredag:
skolavslutning, syster och liam kom och tittade.
kan ju berätta lite va vi gjorde. Alla klasser skulle göra nåt framträdande på ca: 5min. Kan ju säga att niornas va bäst. Vi dansade och sjöng haha. de va kul att två killar vågade ställa upp och sjunga. De andra klasserna hade ganska tråkiga framträdanden faktiskt. Vette fan va de andra tyckte om vårat men huvudsaken är ju att vi har kul iaf.
sen fick vi betygen, och Jonas fick pressent från klassen sen blev de lite fika i skolan.
Efter avslutningen åkte jag, cornelia, amanda, carro & becca till stan och fika, jocke mfl. kom och sällskapade.
Jag köppte en topp till nyår, de är inte likt mig att vara ute i tid, hehe men de är skönt att jag hittade nåt direkt:)
på eftermiddan åkte jag till min pappa i borlänge, kommer hit och hör att de är -20grader. BRRRRRR!

lördag:
fick besök av helens föräldrar, sen åkte vi till mockfjärd en sväng HAHA, kolla på ett väldigt upplysthus. (bilden)
sen på kvällen blev de bio med Amanda. Vi kollade på 2012 den va sådär, hade mycket högre förväntingar.

söndag:
idag har la famillia varit på kupolen, blev inget köppt för min del iaf.
Träffade min saknade kusin Linn.
och snart ska vi hämta upp julia vid tåget sen ska vi till farmor&farfar, jag tror vi ska fira lite jul där. myspys!:)

haha bilden!
niclas & marcus, små tomtarna!


älskade glada lärare!;)

t t t trion :))

tjejerna i klassen!<3

tomtarna!

jacke&jocke

tjejerna, så söta!:)<3


/mT


Kommentarer
Postat av: carolinE

haha bilden på oss i skolan, de ser ut som jag har ot i ryggen :D

2009-12-20 @ 16:09:12
Postat av: rebecca

ja haha, bilden som du skrev "tjejerna i klassen<3" under, haha vad gör jag? :P typ bööjer mej ner till tusen, för så pass kort är jag ju inte haha!

2009-12-20 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0