m' erik grönwall - higher

tjena gott folk:)!

de verkar som att jag bara hinner skriva på söndagar haha?
ja jag har fullt upp nu för tiden. men på fredag får vi jullov då kommer jag förmodligen få mer tid för bloggen.
den här veckan har jag och rebecca dansat på damernas innebandy VM, grymt kul.  Vi behövde nog de där också, vi är ju mer scen vana nu.
Idag är de uppvisning, jag är inte ens nervös. de kommer nog gå bra!

den här helgen har faktiskt varit riktigt bra.
i fredags var jag i globen på idol final, med nåra från tv4 gänget. de va mäktigt:)
igår träffa jag carro och lite så.
och idag är de tredje advent och lucia. så mysigt!
i fredags hade vi lucia i skolan, de va lärarna som hade de. haha snyggosar!
efter uppvisningen kommer de en liten pepparkaksgubbe hit och har lucia för oss, vid namn Liam 1år. haha så sött!

juste glömde skriva att de såklart blev Erik som vann idol, han var verkligen värd de, så grymt duktig!:D



idol final -09
calle kristiansson, peter jihde, erik grönwall



alla våra söta lärare på lucia, HA-HA-HA!

nu ska jag gå och fixa mig lite inför uppvisningen.
tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0