m' jay sean - do you remember

den här veckan i skolan är fan helt underbar, inge plugg bara film, träna dans och sånt strunt :)
efter skolan åkte vi tre ner te stan ett tag, sen åkte carro&becca då gick jag till polisen och skulle kika om dom fått in min moppe men icke sa nicke. Mamma ska ringa till försäkringsbolaget imorn. Sen gick jag och klippte mig, inge speciellt bara bort me de slitna och frächa upp de lite.
sen åkte jag hem till natha, och åt hos dom och bakade. myys:)
nu sitter jag här ska snart kolla på bonde söker fru, man kan inte låta bli att skratta åt dom, verkligen speciella hahha:) sköningar haha!

några människor gör världen mer speciell, genom att bara finnas till!

/mT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0