m' jay sean-love like this

åååååh skrev ett ganska långg inlägg nyss sen är man klantig å råkar trycka bort de. Ja jag skriver väll om då:)

gårdagen:
Åkte till lager 157 me pappsen&Jullan, sen vidare till Falun. Jag och julia gick runt på stan medans pappa va på sjukhus. Han va på röntgen för sitt nyckelben och sitt knä, efter bilolyckan han var med i, i somras.
Sen åkte vi vidare till lager 70. Blev typ inget köppt bara två julklappar till Liam och ett par raggsockor till mig, allt köppte jag på lager 157.
På kvällen kom kusin, faster & Ola hit och fika och prata lite. Kul att träffa dom eftersom de inte blir så ofta tuvär.
När dom hade åkte kolla vi på film, flickan som lekte med elden. Grymt bra film, sevärd!

idag:
vakna för nån timme sen. Idag blire lunch me familjen på thai. Sen skjusar pappa hem oss till västerås igen. Får se vad som händer sen.

nu ska jag gå och göra mig i ordning och packa ihop.
Har inga bilder hos pappa så de blir ingen i de här inlägget.

ta hand om er!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0