m ' julklappar

tänkte berätta vad jag fått i julklapp.

av mamma:
-headset/hörlurar till mobilen
-tio foton från "modell för en dag"
-choklad
-trisslotter
-parfym
-sen ska hon ju hjälpa till och betala en ny moppe åt mig

av pappa:
-2500kr

av helene:
-trycktshirt

av farmor&fafar:
-choklad
-strumpor
-nattlinne
-3 par vantar
-kortlek
-långfillingar
-500kr


av julia:
-pyamas

av natha, liam och sam:
-ramar
-trosor


av tjejerna:
-ska umgås med dom, gå ut och äta god mat och kika på en bra bio. tihi!

om jag kommer på nått mer jag fått så uppdaterar jag eftersom.
tack så jätte mycket allihoppa!<3



bjuder på en bild från "modell för en dag". kommer kanske fler så småning om.


/mT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0