m' last christmas-cascada

igår blev de en mysig lunch me familjen sen ikea en sväng me pappsen och sandra. På kvällen slog jag in lite julklappar:)

idag ahr jag varit på stan, mesta dels me carro. träffa becca ett tag också. och min saknade lilla unge mayson, träffa vi också på. ååå vad man saknar den tjejen!
sitter i pausen och skriver, jag, julia & mamma spelar bingolotto. de är ju uppersittakväll.
imorgon är de julafton men jag kommer säkert hinna uppdatera då också:D
natha, liam och sam kommer hit och firar med oss.


jag & min kära maja.
bjuder rejält på mig.
driv bild för er som inte förstog. och den är tagen 2007, något gammal:)

nu ska jag fortsätta me bingolotto. Ha en super bra jul.
/mT

Kommentarer
Postat av: jessica

hahah vad söta ni var :P<3

2009-12-26 @ 23:52:38
URL: http://zjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0