M' söndag

hejjjjj på er:)!
söndag IGEN, helgerna bara rullar förbi.
Lördagen spenderades inomhus, gick inte ut nånting. var barnvakt åt min lilla prins, Liam:)
sen kom natha hit och sov också.

idag har jag busat me Liam, sen kom min morbror hit en snabbis och hälsa på.
sen har vi varit på netonnet en sväng. träffa saknade sofie där<3
börjar blir lite nervös om nåra timamr ska vi fan dansa för tusentals männsikor, kanske mer? usch, spänt.
behöver plugga NO, ska komplitera från G+ till VG imorn.


åååååååh bjuder på bilden.
men fan va jag saknar min moppe alltså. helt otroligt att min bebis är borta:(






inget me bilden elr nåt att göra.

är så sjukt besviken på dig, du ska veta att de är inte bara en som drabbas de är jävligt många.
många som mår as dåligt för de här också.
så sjukt ansvarslöst av dig.
så jävla besviken på dig!


Kommentarer
Postat av: carrulinäH

helloj de är bara jag :)

du vet att jag ALLTID finns eller hur?

jag älskar dig<3

2009-12-06 @ 14:57:37
Postat av: matilda

tack hjärtat, i know!<3

2009-12-06 @ 15:03:03
URL: http://m-tr.blogspot.com
Postat av: rebecca

åh, saknade mopeder. men i vår är vi båda i farten igen elr hur? :D



ett telefonsamtal ifrån dej,

en cykeltur på fem minuter om det är så.

finns för dej vännen <3

love you girls!

2009-12-06 @ 15:05:40
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: matilda

ja då jävlar är de farligt på cykelbanorna igen.



tack gumman, behöver de verkliegn nu!

älskar dig vännen-v-

2009-12-09 @ 17:45:55
URL: http://m-tr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0