M' trötter

tjenatjena mittbena!

ojojoj, vilken vecka alltså. TRE jävla prov på samma vecka, och SO prov är inte att leka med.
Jag kan ju säga att OM jag har riktigt jeffla tur så har jag ett G i so, men de tvivlar jag på.
Har varit skit trött på kvällarna i veckan, så jag har inte orkat plugga hemma så mycket heller.

Vaknade halv två idag, de gör jag knappt på sommarlovet. Antingen äre nå fel på mig eller så är jag bara så  sjukt jäkla trött efter allt i skolan?
jaja, jag tänkte fråga mamma om vi kunde åka ner på stan idag och handla julklappar, men nu stänger ju stan snart, och mamma svarar inte i telefonen.
Så vi får se vad dagen har att bjuda på, haha.

Som tjejerna skrev så åkte ju Tove ut ur idol, jäkla synd.
Men visst är Calle & Erik också bra.

Nästa vecka är de en ganska lungn vecka,
*matteprov
*lucia
*fotbollsturnering
*Idolfinal i globen.

att hinna i helgen:
1. jobba i matteboken ( )
2. Skriva mer på fusklappen till matteprovet ( )
3. Sticka (x)
4. Träna inför komplitering i No:n ( )

hahah, drogade lilla gullunge.:)

nu ska jag gå och käka frulle klockan två på dan, värt?

/mT♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0