R' fullt upp!

hej och hå haha hallå! har verkligen haft fullt upp med att öva till prov, dansat på innebandy-vm, vanlig träning och hämtat min moppe! jippi! jaja iaf så har jag inte haft tid till att blogga så mke förns nu :)

dessutom har jag fått reda på betygen jag fått på några prov vi haft...
So - VG+
Engelska uppsatsen - VG
Spanska - G (kunde inte få mer än G på det här provet)
No - VG
Teknik - VG

idag var det skola som vanligt haha kan egentligen sluta att nämna det i alla inlägg för det kan man ju räkna ut själv. sen efter så åkte vi till polisen och kollade om matildas moppe kommit in. det hade den inte :( så vi gick till stan och kollade runt lite, köpte en stickad kofta som jag ska ha på julafton haha. men kommer dock användas innan! sen lite grejer till kalendern som jag ska göra i skolan, typ papper och sånt.

nu har jag en del att göra, ska städa. färga håret. fixa med fotona till kalendern och sen ska jag kanske packa inför i helgen om jag orkar göra det idag, annars blir det imorgon. ska åka till farmor i helgen så uppdateringen blir väldigt dålig. sry!

på söndag blir det dansuppvisning, ser fram emot. haha typ första gången jag ser fram emot dansuppvisningen brukar alltid nästan vilja skippa det för att jag är så nervös men nu är jag inte alls nervös det beror nog speciellt på att vi har blivit liiiite mer scenvana efter dem tre uppvisningarna på innebandy-vm.

nej nu ska jag ner och käka pannkakor :D
sen ikväll får jag iiinte missa att kolla andra avenyn!

Ciao


tröjan som inhandlades idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0