R' nervös!

Tjenare! kom hem för ungefär en timme sen ifrån gymmet. åkte dit imorse med mamma. skönt och roligt! nu har jag precis fixat iordning mej och ska ner och käka lite... sen om nån timme kommer matilda och hennes mor och hämtar upp mej. då är det dags för att köra gärnet i västeråshallen, så sjukt jävla nervös nu asså, och jag lär väll hinna bli mer nervös. trotsallt lite mer än en och en halv timme kvar.

idag är det ju andra advent också :) fick en liten adventspresent av mamma och mats. hehe när vi var på stan igår så pratade jag om att jag nog skulle köpa silverschampo för att bli riktigt blond. och så fick jag det idag :) tackartackar!

hehe, ska dock inte bli SILVRIG haha det blir blondt. i promise
nej, nu måste jag äta. hare chill - ciaoui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0