R' nu snackar vi dundertrött!

hej och hallå! är väll sisådär hyffsat nära på att somna på tangentbordet right now! men ska hålla mej vaken, har några matteuppgifter och en farm på facebook som väntar -.- haha! jaja dagen har varit väldigt bra tror jag :) i skolan hade vi spanska prov och det gick rätt så bra tror jag. kändes iaf bra efter!

sen stan efter skolan, fick stressa som f*n till frisören tack vare bussj*veln som var försenad typ tio minuter "/ klippte mej, det blev bort med det slitna och en bra bit uppklippt och sen lite sneare lugg på de ;) blev nöjd. sen tog jag carro o matilda en liten fika och sen snacka jag med mamma och hon och mats var på nå middag med jobbet så jag skulle tydligen äta på stan. så jag och carro begav oss till sigma och tog en sallad, GOTT!

nej nu ska jag ner och sätta igång thé-vatten och ta ett äpple! :D
sen blir det matte, ciaou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0