R' plugga prov plugga prov plugga...

åååååh, jag blir helt crazy! så otroligt jävla mycket plugg just nu. dem sätter verkligen alla prov på en gång.

i tisdags: teknikprov
i onsdags: spanska prov
imorgon: so prov
på måndag: no prov (komplettering)
på fredag: matte prov

och förra veckan hade vi no prov och matte diagnos.
så på måndag ska jag komplettera upp till VG. och nu ikväll har jag råpluggat tills provet imorgon. nu blir det att harvesta farmen på facebook (farmville) sen en dusch och sen mera plugg. måste dessutom skriva klart fusklappen till matteprovet nästa vecka. men det får bli imorgon på lektionen :) haha faktiskt tillåtet att ha de!

nu gör jag en lista bara för min egen skull...
matte - skriva klart fusklapp [/]
so - öva till provet [/]
no - öva till kompletteringen [/]
slöjd - sticka [/]
bild - kopiera bilderna till kalendern []
svenska - häftet []

detta ska iallafall vara klart innan helgen är slut! måste vara klart då.
nej nu måste jag skynda mej så jag hinner allt som ska göras, måste packa till idrotten imorgon också!
PANIK VAFAN!

men det här fixar jag! punkt slut

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0