R' säger bara bajs på idol-calle!

bajs bajs bajs
är lite smått irriterad för tillfället.
calle gick till final i idol :O?!?!
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det skulle ju vara tove och erik hallå?
rösträkningen måste ha gått tokigt, blev nog nå fel.
HELT FEL!

iaf... hade so-prov i skolan. kändes helt okej efter men när jag kom hem kom jag på några fel jag gjort ;) TOPPEN! jaja, måste haaaa ett vg. iaf så åkte jag och matilda och dansade i två timmar.. träning inför söndag måndag och onsdag då vi ska göra en grej som kanske är lite "one's in a lifetime" inte värsta grejen men ja, lite ballt kanske? ;D

juste, också ett mycket glädjande besked om moppen. så pappa... om du läser det här kan du ringa mej så ska du få höra! :)

nu ska rebecca fortsätta att sticka på sin halsduk sen ska hon chilla vid tv:n och dejta kudden lite senare!
pussciao


p.s. imorgon blir det gyminstruktion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0