R' sånna helger man längtar efter!

jag börjar med att säga att jag har haft en jättebra helg och det har vart så jävla skönt. har bara slappat hela helgen, vilket innebär att jag har sovit lite då o då när jag känner för´t och bara tagit det lugnt. har dessutom stickat klart min halsduk! skönt de med. kanske ska säga att jag var hos farmor i helgen. tummen upp! enda nackdelen med helgen var väll att min mobil dog i fredags och har inte haft nå batteri under hela helgen eftersom jag är så duktig och glömmer laddaren hemma "/ men finns ju fördelar med det också... man kopplar bort precis allting!

nu har jag precis städat rummet och packat upp väskan och väntar på att matilda ska ringa. har en hel del att snacka om! sen ska jag kolla runt på favoritbloggarna och sen blir det ansiktsbastu och natti för min del!

måste ju bara säga att det var SÅ rätt att Erik vann idol i fredags! Värdig vinnare till 100% GRATTIIIIIIS!

Kan ju också berätta att jag bestämt mej nu, för att ta hål i naveln och uppe i örat... ni vet liksom längst upp, hehe. Sen funderar jag starkt på att ta hål i läppen, liksom över läppen, åt höger från mitt håll! Tycker det är skitsnyggt! Elr? :)

Nej nu blir det att sätta igång ansiktsbastun och hoppa i säng... tjingciao!


hitta lite fina googlebilder!
stina-lee på bilden längst ner (tjejen med hål i läppen) och det är precis som hon har som jag vill ha. men måste fundera lite till, är inte helt säker! Måste ju dessutom snacka med pappa lite också, haha han läser säkert det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0