R' shopaholic!

hihi, har shoppat upp istortsätt alla pengar från jul och alla presentkort är slut men jag har fått rätt mycket för de. jag har köpt detta...

Nudiejeans 999 kronor från jc
id bare mineral foundation 435 kronor från Kicks
Speciell foundation borste från id 355 kronor från Kicks
Lösögonfransar 69 kronor från Kicks
Loreal's anstikts rengöring 69 kronor från Kicks
Loreal's ansiktskräm 99 kronor från Kicks
Skidjacka (på rean) 399 kronor från Stadium
Svart vanlig mössa 79 kronor från Åhlens
Fred Perry tröja 799 kronor från Stadium
3 nagellack 115 kronor från Kicks
Örhängen+ring 138 kronor från Gina
Tröja 75 kronor från Gina
Underkläder 100 kronor från Gina

Sen går resten av pengarna till bio imorgon, färga håret hos frissan nästan vecka och ett vitt baslinne från gina!
Super nöjd med alla mina köp och längtar tills nästa barnbidrag :D hihi har massa saker jag vill kööööpa! NU NU NU men ackackack inge pengar :( buhu!

jaja, idag var jag iallafall på stan med tjejerna (tilda&carro) vi käka lunch på kalle's sen gick vi runt, jag köpte lite grejs och dem hade redan köpt sitt innan jag kom. Sen vid fem tog vi bussen hem till mej. Spela band hero, snackade och käka mat. Sen åkte dem och nu sitter jag här och bloggar. Ska nog gå och lägga mej tidigt idag, imorgon blir det gymmet med pappsen och maria på morgonen sen på kvällen bio. Får se vad som händer under dagen... inget bestämt! Drar nog till staden och hänger med mina brudar.

Sov gott! haha såg att jag precis skrivit att jag skulle lägga mej tidigt idag (klockan är 23.00 haha lyckat) aja tidigt för att vara jag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0