R' snooooooooooooow!

"jag ser det snöar, jag ser det snör, det var väll roligt hurra.."
som jag har längtat, men ändå inte haha! har längtat efter det för att få till den rätta julkänslan, som inte funnits för fem öre tidigare. men ändå är det ju lite jobbigt med snö. man kan inte köra moppe och sen fruktar jag den dagen de blir slask hah! nej men det är usch o fy och blä!

som tjejerna skrev tidigare så har vi övat inför avslutningen idag, och jag håller med till 110%, vi kommer nog ha det bästa framträdandet! haha helt ovärt att skriva eftersom carro skrev vad vi gjorde sen :P

men jag hittade iallafall ett par jättefina skor till nyår! men får se om jag köper dem, för om vi ändå sitter hemma och häckar hela nyårskvällen känns det hyffsat ovärt att kasta pengarna på ett par skor som inte kommer till användning "/ men nu är det största problemet vad jag ska ha på mej :S Förslag?! haha kanske ingen som läser bloggen så jag förväntar mej inga svar haha, men man vet ju aldrig ;)

När jag kom hem kollade jag på Andra avenyn, och det är ju bara för bra!
Och nu har jag precis ätit tacos och sitter och fixar mina naglar... blir franskmanikyr today!

senare måste jag hinna packa och sätta igång ansiktsbastun (som jag skulle gjort igår men orkade inte).
men ni får ha det himla bra nu, får se hur uppdateringen blir imorgon... flyttar ju till pappa. Så jag kanske har en del att göra, packa in grejer och så :)

Nej nu är det dags att måla vänsterhanden, haha HATAR verkligen den.. liksom FEL hand!
ciaoaoaoaoao


haha, en självklar google-bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0