R' supersöndag!

dagen har varit riktigt bra! började med att kliva upp vid tio, åt frukost och tog en dusch. lite fix och sen åkte vi till stan, jag pappa och maria. kollade efter skorna till nyår men det fanns inte min storlek. och igår var vi ju i e-tuna där jag också var in i stan och testade dem, men det var fel storlek.

sen åkte vi hem och strax efter kom farfar och lena hit. drack glögg och åt julskinka haha och så blev det julklappsöppning också. jag fick ett presentkort på jc och ett på kicks :D så såsmåning om så blir det till att köpa mina efterlängtade nudie-jeans! hihi

sen när gästerna åkt, så åkte jag och maria och natha till hälla för att kolla efter skorna där. och yes där fanns dem i rätt storlek och satt som handen i hansken på min fot, (haha)! 

så ja, nu är jag superglad!
trevligt sällskap, trevliga julklappar och trevliga inköp!

juste haha, lämnade tillbaks jackan och linnet från gina idag också. hade bestämt mej för att jag skulle köpa en annan tröja samtidigt men den fanns såklart inte i min storlek så nu får jag väll leta som f*n efter tröjan istället.. suck haha!

langar bilder på skorna.. ciaooooo


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW va kul:D!

2009-12-20 @ 20:35:53
Postat av: Anonym

WOW va kul:D!

2009-12-20 @ 20:36:09
Postat av: matilda

åh va fina dom va:D!

2009-12-20 @ 21:08:22
URL: http://m-tr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0