R' taggad till tusen!

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMORGON MINA DAMER OCH HERRAR ÄR DET NYYYÅR! OCH HHAZZAN ÄR TAGGAD TILL TUSEN, FYFAN VA KUL DET SKA BLIIII! :D

kan berätta hela min dag nu för kommer antagligen inte ha tid för att blogga imorgon...

börjar dagen med en lång och skön sovmorgon hah. sen tar jag en dusch och käkar frukost. fixar mina ögonbryn som för tillfället är katastrofala. sen målar jag naglarna. tar på mej kläderna som ska bäras under kvällen (HAHA va fult jag skriver. shit the same) sen kommer mina favorittjejer hit liksom, carro tilda och cornelia.. vi ba fixar håret och sen ba lagar vi egen pizza och grejer och sen sminkar vi oss och sen ba när klockan är kvart över sju så kommer taxin jao...haha och skjutsar oss till kompis jao. och sen ba har vi hur kul som helst jaoo och sen sover/är carro och tilda hos mej tills morgonen.

jahapp så kan det låta en kväll när rebecca oj mena hhazzan är riktigt trött jao. godnatt! och....
trummvirvel....


GOTT NYTT ÅR! från mej alla till er alla! :D


Kommentarer
Postat av: matilda

eyyy du du kommer inte slippa oss redan på morgonen ska du veta:D!!!!!!!

2009-12-31 @ 02:00:26
URL: http://m-tr.blogspot.com
Postat av: rebecca

hahhaha, vadåra? :D

2009-12-31 @ 13:35:19
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0