R' -ubrik?!

hehe, kom inte på någon bra rubrik. igår kom iallafall barnbidraget! så jag hittade ett skitsnyggt linne och en typ "jacka" till de, en sånn där kort jacka. Så nu är jag istortsätt klar med mitt problem till nyår. men är ändå lite osäker om det passar till skorna som jag ska köpa idag. Men skorna vet jag att jag ska ha så om det inte passar med kläderna så köper jag nått annat att ha på mej.

idag åker vi till eskilstuna för att fira en släkting. sen passar jag på att köpa skorna som jag ska ha på nyår som var slut i västerås. och imorgon kommer farfar och då blir det lite julklappsöppning i think.

och mamma åker till egypten imorgon, lite avis men ändå roligt med en riktig jul här hemma. vi var ju i egypten förra julen så det blir skönt att vara hemma i år.

kan lägga in bilder på grejerna till nyår senare, nu ska jag kolla klart på simpsons och sen börja fixa mej.

Tjingciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0