R' Underbart!

Hej och jag hoppas alla haft en bra jul.
för det har verkligen jag haft. träffat all underbar släkt och vänner och ätit god mat och fått massa julklappar som jag rabblar upp senare i inlägget. idag kom mamma och mats hem från semestern i egypten som dem vart på under julen. vi hade lite julklappsöppning här hemma och sen åkte vi till stan. där var ju ginatricot öppet vilket jag anade så smart som jag var tog jag med mej presentkorten som jag fått. inhandlades lite grejer som jag tänkte fota och lägga in senare ikväll. efter shoppingen gick vi till spicy och käkade.

nu sitter jag och dricker oboy och här brevid spelas och sjungs Taylor Swifts låtar förfullt på BandHero! Ska väll joina sen. men först ska jag berätta vad jag fick i julklapp.

Presentkort
2 stycken på kicks och 2 stycken på gina och ett på jc!
Mobil
wiiiiho blev superglad och överraskad! det blev en touch mobil från samsung. jättenöjd!
Vad ska man säga? skönhetsprodukter hehe
Ett lite finare schampo och balsam för färgat/blonderat hår. Och ett nagel-kitt fick jag som innehöll en spc fil, hand creme, nagelbands creme och typ en pinne som man fixar nagelbanden med. Sen fick jag en burk med spa-kuddar i (alltså typ som bomullsrondeller med en kräm på som innnehåller massa bra saker t.ex. c-vitaminer haha) detta ska man alltså ha i ansiktet.
Pengar 
Money! Money! Money!
En bok
En bok som heter The Host om jag inte minns fel. Samma författare som skrivit Twilight sagan. Dessutom är boken på engelska :D
En t-shirt
en trycktröja av min lillebror från ginatricot! :)
Strumpbyxor
fick fyra par strumpbyxor, vilket alltid behövs! liksom en nödvändighet!
BandHero
Hemma hos pappa fick vi band hero till wii-spelet + två till wii-kontroller! Superkul!
Och så fick vi ett band hero + en extra gitarr hemma hos mamma också fast till vårat PS3 som inhandlades för nån vecka. funnybunny!

Tack alla för en bra jul och alla fina julklappar! kunde inte blivit bättre!

nu ska jag fota dagens inköp sen sova för imorgon åker vi först till hälla för att shoppa sen ner till stan. satsar på att åka vid tio på morgonen så det krävs lite sömn. sen på kvällen är jag barnvakt åt några riktigt sötingar!

tjingtjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0