R' yesyesyes!

trippel-YES! haha superglad, fick reda på mitt terminsbetyg i matte no och bild idag..

VG
VG
VG
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAPPYFACE

efter skolan satt jag kvar nästan två timmar och kämpade med min kalender. den blev nästan nästan klar så när jag kom hem fortsatte jag och nu är den nästan kvar. måste bara sätta fast en sånn där spiral och fylla i texten med silverpenna. fixar't i skolan! sen har jag rensat garderoben och gett de urvuxna kläderna till Tova (lillasyster) sen har jag rensat bland lite smycken också och kastat lite haha massa fult! senare rensar jag väll dem sista lådorna och imorgon börjar jag att packa, flyttar nämligen till pappa på onsdag!

sen har jag börjat fixa naglarna lite, nu måste jag bara bestämma mej för vilken färg jag ska måla dem denna gången!?!?!? Haha vilket dilemma!

det är nu man ska uppskatta att det största problem man har är att välja nagellack haha, usch o fy o blää när man har större problem.. då längtar man efter dem här mini-problemen!

jaja nu ska jag ner och käka middag, vilket blir sallad! MUMS
sen blir det lite fix, bl.a. nagelmålning, ansiktsbastu och rensning i lådorna.

See you, ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0