C' daughtry - call your name

åå, jag hade skrivit värsta inlägget sen dampa datorn & allt stängdes ner :( !
eller värsta och värsta men de va ett inlägg iallafall! haha

de va skola idag. de va såå jobbigt att komma upp imorse, å de blir bara värre & värre!
efter skolan åkte vi hem till matilda och träna lite engelska blandannat. Imorron ska vi, i två minuter prata engelska, berätta om oss själva tex. jag hatar engelska & jag kan inte engelska.
Sen åkte matilda&rebecca å körde spinningpass, själv honkar jag på en annan gång, idag orkade jag inte.

jaja, nu ska jag kika vidare på internet + spela farmville hihi
kram




saknar sommaren, & solen! inte norrland haha.. (bilden är tagen där)
om jag minns rätt hade jag 47 myggbett på ett ben i slutet av veckan! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0