C' henok achido - high on life

tjaa!

imorgon (tisdag) har vi ledigt & på onsdag åker jag till london!! med mamma :)
i sommras när vi konfirmerades fick jag en london resa med mor min, ska bli kul.
Egentligen vet jag inte vad ska skriva, men nu vet ni det allafall! 
imorgon när vi har ledigt ska jag plugga matte, ÅH VAD ROLIGT! ..... . men jag tänker inte få IG
nej nu ska jag lägga mig och kolla på Kung Fu Panda & sen sova å samtidigt hoppas på att ingen mardröm besöker mig inatt, som de senaste tre nätterna.. :(

jajaja, vi hörs
kram



smutsig spegel haha

Kommentarer
Postat av: rebecca

finaste tjejen! kommer sakna dej bebe ;(

2009-11-24 @ 20:44:15
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: carrruu

hej, jag orkar inte logga in haha MEN jag kommer sakna dig med bébi:(<3

2009-11-24 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0