C' nagelförlägning

heej, här sitter jag fortfarande mätt från middan..
när skolandagen var slut åkte jag till pappasjobb en snabbis sen gick jag till storagatan 15, tror de heter så ;)
där förlängde jag naglarna, väldigt nöjd med resultatet & priset 350kr! fick besök av matilda&rebecca där :)
sen så, efter en&enhalvtimme var de klart då jag åkte hem till mamma och åt.

från de ena till de andra. skrev ju att jag skulle åka till doktorn idag men jag ska till sjukgymnasten klockan 07.20 istället på onsdag.. dom ska avgöra om jag måste ha kryckor eller någonting annat, något måste göras iallafall.

nu kom annica, min gudmor, hit. de va ett tag sen så ska allt vara lite social
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0