C'

ÄR MAN HEMMA ELLER ÄR MAN HEMMA ?!

haha, ja jag är hemma nu!
haft fyra skitroliga dagar med mor min i london, vissa stunder har vart mindre mysiga, haha:(
jag är förmodligen inflamation i hälsenan (igen), doktorn besöker vi på måndag. Förra gången fick jag kryckor...
jag har haft så ont så jag spytt i slutändan, mysigt va?
alltså inflamtion i hälen vet jag inte riktigt hur man får, mina hälar mår nog inte såbra helt enkelt eftersom de här är andra gången. man får så ont så man knappt kan gå & tillslut knorrar de i foten haha...
IALLAFALL i london shoppade vi, va på madame tussauds & åkte london eye m.m
vi chillade helt enkelt

imorgon ska jag packa upp å käka julbord med pappas familj.
vi hörs

kramis


london eye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0