M ' mitt första inlägg

mitt första inlägg här. Lite svårt att veta vad man ska skriva om, men kan ju berätta lite om min dag :)
skolan, like always..
fredag den 13e och på första lektionen hade vi NO prov, kan de bli värre? näe.
de gick väll som de gick, men får hoppas på ett G iaf, vore ju inte så kul att få IG.
sen hade vi en sjukt jobbig idott. efter skolan åkte jag med tjejerna ner till stan och fixa en sak.
sen åkte jag hem och städa, jobbigt. men jag behöver pengarna :D!
sen kom Liam till mig, (min systerson). Och nu är jag barnvakt tills mamma kommer och är de.
vi sitter och lyssnar på smurflåtar och har de bra 8-)
ikväll blir de att hämta min nya tv sen en lung kväll framför idol.

konstigt att jag inte haft någon otur alls idag vad jag vet, men jag vet en som blivit misshandlad och en som ramlat me moppen, tänker inte nämna några namn, men de gick väll bra tillslut..
 
den här bilden på mig och Liam får avslutta dehär blogginlägget.



/puss&kram matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0