M '

tjatja!;)

jag har aldrig tid att skriva, även fast jag gärna vill.
som becca skrev är de väldigt mycket i skolan just nu.
och jag är nog en av dom som gjort minst och kan minst av de man ska, känns ju toppen..;(

spanska:
träna inför prov ( )
matte:
gör til sidan 61 ()
engelska:
gör läsförståelse ( )
SO:
träna inför prov (/)
musik:
träna inför prov (x)
bild:
hitta bilder till kalender ( )
ska hinna me allt de där innan söndagen!? :O
man ba lycka till MATILDA!
tur att man har becca till lite hjälp iaf, de behövs verkligen!!:)

någon som har tips på hur man ska kunna plugga hemma när man bara fasnar i datan/TV:n, SKRIV!!

nu dunkar jag musik och försöker glömma skolan, vilken jag verkar misslyckas med.
carro är påväg till London nu :(:( , kmr sakna sönder henne!
därför har jag en till farm att hålla i ordning på på farmville, haha me nöje;D

veckans höjdpunkter hittils: 
*skolfotot har kommit
*jag har köppt första julklappen
*med beccas hjälp har jag lärt mig massa i musiken och SO:n.

hoppas på mer bra grejer, just nu känns egentligen bara allt sämst. 
hoppas ni hare bra iaf!:)

dålig bild och jag bjuder! 


min älskade klass!

jag vet jätte dåliga bilder, men får se om de kmr nå bättre sen :)

/matilda


 


Kommentarer
Postat av: carrrrruu

OMG VA FIN DU BLEV!!!

2009-11-29 @ 02:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0