R' äntligen!

juste, efter öpperhus på rudbeck åkte mamma och jag och fixade ett friskiskort åt mej... som jag har väntat! det har liksom blivit uppskjutet hela tiden, p.g.a. sjuka m.m. men nu är det FIXAT! hihi

det blev ett halvårskort för spinning och gympa-pass. har aldrig testat spinning men verkar kul och som riktigt bra och jobbig träning :D och det gillar vi! och på nått sätt så har min hjärna fått för sig att detta också ska vara typ mer effektivare träning än ett vanligt pass. iofs tränar man olika delar av kroppen och olika muskler men alla jag har sett som kör spinning är alltid så sjukt svettiga haha! så det är ju bara ännu ett tecken på att man förbränner.



hahaha fin google-bild jag hitta!

så nu blir det träning för hela slanten...
måndag: medelpass
tisdag: dansträning
onsdag: ska försöka få med mamma på spin-start!
torsdag: ska försöka få med mej tjejerna på ett till medelpass.
och helgen får nog bli lugn :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0