R' behöver en ny mobil?!

Gokväll! HAHA va fult det lät.. typ som på rapport.
aja har setat i typ en timme och kollat runt efter massa saker som jag vill ha. finns massa fint, så jag ska väll skriva det på önskelistan. behöver delvis en mobil, eftersom att min förra blev stulen, sen behöver jag en ny skidjacka eftersom att min förra är för liten (JAG har växt! :D) haha. sen är det lite grejer som jag helt enkelt bara vill ha, elr är iofs i behov av jeans och skor också så ja här kommer lite bilder.



Samsung mobilen är sjukt snygg och väldigt bra pris, ända minuset med den är att det är touch.. rädd att man tröttnar och att det blir drygt! LG mobilen är väll inte lika snygg som samsung elr sony mobilerna men den ser ut att vara hållbar haha och det kan verkligen behövas om man heter Rebecca Wallin, min förra tappade jag från andra våningen (skills that kills) jaja, men sen har jag velat ha en mobil med tangentbord också plus att det är bra pris på denna också... tre flugor i en smäll! Sony Ericsson mobilen är också väldigt snygg, dock har carro en sånn kanske lite trist att ha likadana men tänker faktiskt inte leta mobil efter vad mina kompisar har :P kollar efter en snygg och bra mobil som jag skulle trivas med. Verkar iaf superbra, har ju inte hållt på med den så mycket förutom att ha klickat runt lite på carros, men det är verkligen tummen upp för denna, elr ah för alla tre!

Samsung mobilen kostar 1590 kronor
LG mobilen kostar 1449 kronor
Sony Ericsson mobilen kostar 2699 kronor

(Alla bilder och priser har jag hittat på elgiganten.se och det är dock internetpriser)

det blev ett långt inlägg haha, lägger in ett annat inlägg med bilder på jackorna och kläder/skorna.
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0