R' haha no lifer?!

höhö, har väll typ inget att göra för tillfället, rubriken liksom.. jag har börjat blogga en del och framförallt sitta vid datorn.. tecken på brist på liv haha? så jag skriver väll ett litet ointressant inlägg som ingen ändå läser :)

men jag har precis gjort mina två sista sidor i matteboken alltså de två sista till målet, så nu ligger jag ikapp med nians "veckomål" haha skönt som fan! sen efter det, schamponerade jag håret med det nya schampot, märkte lite skillnad.. men som sagt så ska jag ju fortsätta att använda det och vid nästa tvätt så låter jag det nog sitta i några minuter så tror jag att det kommer bli riktigt bra. sen några hårinpackningar på det så kommer inte håret ta slit av schampot.

hm.. kan ju berätta att jag skrattar lika mycket varje gång comhem reklamen är på tv haha. Framförallt när dem gör parodi på youtube-klippet "skogsturken"... "vem vare som kasta?!" haha så jävla skön. tänk er typ eran farmor komma och ba.. "ey vem vare som kasta?!" haha och gå sådär som hon i reklamen gör HAHAH.

snart blir det ett inlägg om ett sminkmärke som verkar väldigt bra och dem jag har pratat med som använder det är riktigt nöjda, det man läser får en att vilja springa till affären och köpa det på en gång haha!

btw, tror att mamma är påväg snart. då bär det av hem till mitt rum, som är i behov av en städning.
ciaociao

återkommer inom kort! ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0