R' hej bloggen!

tjosan! idag har varit en väldigt bra dag tycker jag :) skolan var precis som vanligt, förutom att vi började sticka halsdukar i slöjden -.- haha tycker egentligen att det är rätt roligt, elr ja roligt och roligt men helt ok liksom! och självklart så gör jag fel om och om igen, fick börja om 5 ggr -.- drygt som faaaan! ;)

efter skolan gjorde jag, tilda och carro ett besök som gjorde min dag till den bästa hittills i november! blev så glad, kan säga senare vad som hänt! sen åkte vi iaf hem till mej, käkade lite... ingen ovana att vara hungriga precis haha! sen började vi med no-pluggande, ganska behövande när man ha no prov imorgon :$ hm, får se hur det går... men som carro skrev så är det ju istortsätt det här provet som betyget hänger lite på. så får hoppas på det bästa!

sen åkte tjejerna vid halv sju och jag började plugga med matte, hm.. låter fruktansvärt i mina öron eftersom jag har hatat matte i flera år men nu börjar jag tycka att det är roligt :O REBECCA TYCKER OM MATTE?! hm.. jaja iaf bra för mej och mina betyg :D! så jag gjorde typ 2,5 sidor matte och från att ha legat tjugo sidor efter i måndags så har jag nu ca. 4-5 sidor uppgifter kvar, så jävla glad!

nej nu ska jag gå och fixa mej sen bege mej mot kudden med no-papprena och historia-boken i högsta hugg! haha ska öva lite inför imorgon, sen läsa några sidor om "det kalla kriget" i so:n.. kan verkligen inte läsa i skolan.
men jaja, ni får ha det så bra. för det ska jag tihi

ciao


haha vi tjockad oss rejält på lägret (i början av terminen)
och vart har marabou amigo tagit vägen?! :O

p.s. håller med carro, sweet dreams med beyonce är grymt jävla bra. det blir nog dagens låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0