R' lördag och utväxten är putsveck!

tjo tjena! åkte ju hem till pappa igår, men det var bara maria och calle hemma, pappa var och festade i sthlm. precis när jag kom så gick jag och maria och lämnade calle som skulle på skoldisco hehe. sen gick vi hem och gjorde iordning tacos! sen kom calle hem och då blev det idol-tittande och massa prat. orkade inte dra igång datorn så det blev ingen uppdatering p.g.a. det. somnade iaf runt halv 12-12.

idag vaknade jag vid tio, maria och calle hade åkt till calles hockeyträning så jag fixade iordning frulle och sen började jag sticka.. hehe insåg ännu en gång att jag gjort lite fel på ett tidigare varv så jag började om IGEN. sen fixade jag iordning mej. dem kom hem från träningen och lite senare så åkte vi till ica maxi och där inhandlades det hårfärg och lördagsgodis :D

kom hem och strax efter oss kom även pappa hem. och efter massa snack med familjens vänner så blev det bestämt att vi ska följa med två andra familjer under påsklovet till Österrike och åka skidor! Ska bli skitkul!

Sen så färgade maria mitt hår, och jag blev jättenöjd. Samma hårfärg som förut bara att min mörka utväxt är BORTA! jippi haha

langar en jätteskön låt med Jason Mraz' som jag hittade idag när jag lyssnade runt lite på Spotify!

 

Nu ska jag spela farmville och sen tror jag det är dags för käk, kanske gör ett inlägg senare... får se!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0