R' måndag

mitt typ första riktiga inlägg här då...
skola idag som vanligt sen åkte jag hem och gjorde inget annat än att plugga -.-
samtidigt som tjejerna åkte och körde ett pass på friskis. så surt att inte få träna när man verkligen vill! käkar ju pencilin tackvare min halsfluss=ingen träning. tummen ner för de. så jag satte mej iallafall och pluggade so och lite spanska. sen fick vi igång vårat internet! wiiiiho, har vart utan det sen i torsdags, rena döden upplevelse fan haha! nu ska jag nog stänga av, fixa naglarna och gå och lägga mej.

fyhelvette vilken huvudvärk jag har! :(
blir en bild på mej matilda och mandy från skolan haha

ciao, rebecca


Kommentarer
Postat av: matilda

asså vilken jävla bild:p

2009-11-10 @ 07:16:34
URL: http://m-tr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0