R' nyduschad!

Hejhej.
idag har vi haft ledigt, men gick upp vid åtta och fixade mej eftersom att jag och matilda skulle till idrottsgymnasiet och kolla hur det var. så vid halv tio möttes jag och matilda där... var där fram tills strax efter ett sen åkte var och en hem till sej. jag åkte hem och bytte om och packade plugget sen drog jag till tilda. vi pluggade so, musik och spanska glosor :D gick faktiskt väldigt bra, och så otroligt skönt att slippa plugga med de innan jag lägger mej.

Jahapp sitter här nyduschad nu iaf... ska dra igång andra avenyn sen blir det att försöka lära mej prefix elr vad tusan det hette. haha, iaf så var det de jag hade kvar att lära mej inför diagnosen imorgon! sen blir det kudden för min del. och ja när vi ändå pratar skola så kan jag ju berätta att vi har sjukt mycket prov och skit nu på slutspörten haha...

Vecka 48:
Matte diagnos
Spanska förhör
Musik-prov

Vecka 49:
So-prov
Spanska-prov
Teknik-prov


haha lite mer än vad vi brukar ha men men... känner mej iaf ganska säker på musiken, spanska förhöret och so-provet. tekniken måste jag öva lite på. och grammatiken till spanskaprovet MÅSTE jag börja på. och ikväll blir det matte för hela slanten!

ovärd info, men ingen har tvingat att läsa.. så ja!
åh justfan... mamma ringde och frågade om vi kunde boka tid för gym-instruktion men då hade dem fullbokat tills 19 december :O så då åkte vi till andra friskis och svettis och då kunde vi iaf få tid till den 5 december :D bokat och klart!

nej AA nu, ciaaaaaaaaaaaaao
p.s. ska sälja systemkameran wiiho! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0