R' onsdag... gymnasieval?!

tjobba! idag var jag i skolan precis som vanligt.. och under lektionen innan lunch fick jag sjukt ont i magen, var sååå nära på att gå hem elr ba lägga mej ner och dö haha, nerå men hade hur ont som helst. sen började det gå över lite och efter lunch var allt bra igen. fick även reda på vad jag fick på senaste so-provet, hehe fick inte precis det jag velat ha, men men så kan det gå.

efter skolan tog jag bussen hem och pluggade matte, gjorde typ en sida. sen åkte vi (familjen) ner till stan, mamma och jag gick och lämnade in några foton som vi ska göra till "riktiga" foton som man kan sätta i ramar. sen åkte vi till idrottsgymnasiet för att gå på öppethus, matilda kom också dit efter en stund, verkar som en jättebra skola. sen följde jag med matilda och hennes mamma till praktiska gymnasiet och kollade, verkar som jätteroliga linjer (stylist/elr/hudterapeut).

lite svårt val de där, vet ju inte heller vad jag vill bli när jag blir stor så kanske är bäst med en bred linje men ändå vill man ju ha kul på gymnasiet så då kanske praktiska verkar som ett bra och smart val. men ja vi får väll se. står väll mellan dem två, (praktiska&idrotts).

imorgon ska jag och matilda göra några "ärenden" sen dra hem till mej och plugga NO... har prov på fredag om atomer och bajs! usch usch usch, hoppas på att det går bra!

nej nu ska jag gå och fixa mej sen lägger jag mej i sängen och gör några uppgifter i matteboken (kan bbehövas, ligger typ 13 sidor efter hehe). sen blir det kudden :D

sovgott!


rebecca i ett nötskal haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0