R' önskelistan!

japps, nu kommer bilderna på jackorna och kläder/skorna som jag har kollat runt på ikväll..



alla dem här jackorna har jag blivit kär i haha, nerå men det är så sjukt snygga allihopa! behöver ju en skidjacka både för vintern, sen om det blir nå sälen med klassen och sen för Österrike (påsklovet). Priserna är ju rätt höga för en tjej som klarar sig på endast barnbidraget haha så det blir till att önska sig en utav alla fyra skönheterna i julklapp. Kan bara inte bestämma mej för vilken?! :s HJÄLP?



och dem här kläderna och skorna bara SKA jag ha! så är det liksom, punkt slut!

Nudie Jeansen finns på JC för BARA 999 kronor (brukar kosta över tusenlappen)
Fred Perry tröjan finns på Stadium för 799 kronor.
Nike Fin'Star skorna vette fan vart man köper dem, men skulle tippa på intersport/stadium/ryns för runt 700-800 kronor nått sånt.

Detta kommer stå först på min önskelista!
Blir nog en hel del fler inlägg med saker som kommer att stå på önskelistan.

Sov gott nu, Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0