R' skola träning öppethus

tjubba! kom hem från rudbeck för ungefär en timme sen, massa folk man kände och sen satt jag och carro och våra fina mammor och lyssna på lärare och elever som berättade om barn och fritidsprogrammet.. verkar väll helt okej kul! :) skulle gott och väl kunna tänka mej.

sen när jag kom hem så ringde jag matilda och berättade om skolan.. hon följde tyvär inte med. snackade ett tag sen har jag bara spelat farmville nu i typ minst en halvtimme :D ROOOOOOOOOLIGT&NÖRDIGT! men vafan

efter skolan följde jag med carro hem, vi bytte om och käkade yoghurt (stvning) och dinkelmusli HAHAH, sen tog vi bussen till friskis där matilda satt och väntade. körde ett medel pass sen åkte jag hem och duschade och käkade.. och efter det - öppethus!

det var väll typ min dag :) och nu kom mamma precis upp och berättade att hon bakat mina favoritkakor HAHA colakakor så nu ska jag ner och ah... ni förstår ;)

seeeee ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0