R' skolfotot!

tjuhu! imorgon så åker jag och hämtar moppen :D wiiiiho! idag har jag iaf varit i skolan precis som vanligt... och som jag skrev igår så hade vi matte-diagnos idag. trodde det skulle gå skitbra eftersom att jag precis arbetat i matteboken med det som var på diagnosen. men precis som förra diagnosen så får jag värsta minnesluckan haha nerå men glömde helt bort hur man gjorde. kändes som om jag aldrig gjort skiten förr. fick lite smått utbrott. linda (matteläraren) ba skratta och sa att vi skulle lösa det på ett annat sätt.

på spanskan hade vi läxförhör.. glosor. det gick faktiskt väldigt bra tror jag! tihi kändes iaf super! och på fredag har vi musik-prov så efter skolan och de så åkte jag och matilda hem te henne och pluggade musik.

efter skolan åkte matilda och jag till stan, jag mötte min syster och vi köpte julklappar. så himla skönt att redan ha hunnit köpa julklappar till, syskonen, mamma&mats och pappa&maria. sen imorgon ska vi och köpa till mormor o morfar... och jag ska köpa till nathalie (storasyster). sen är vi istortsätt klara :D

juste, för nån dag sen så kom skolfotot.. så jag langar några bild på det enskilda och klassfotot!
CIAO


Klass 9 the best!


jahapp, det var årets skolfoto.. längtar till spexfotot! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

fan va fin du blev!:)

2009-11-26 @ 17:11:23
URL: http://m-tr.blogspot.com
Postat av: rebecca

Tack desamma matilda! :)

2009-11-27 @ 22:13:33
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: carrrrruu

WOW VA FIN DU BLEV :D!

2009-11-29 @ 02:37:48
Postat av: rebecca

Tack carru! :) ser fram emot att se dina foton :D

2009-11-29 @ 20:20:05
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0