R' SNYGGING!

hej på er! idag har varit en hyffsat bra dag :) hehe försov mej imorse, menmen sånt händer! Engelskan gick rätt bra, ville absolut inte ställa mej och prata i 2 minuter inför hela klassen så det fick bli matilda, carro, jag och jonas. sen gjorde jag istortsätt klart so:n JAAAAAAAAAAAAAAA säger jag bara... fyfan va skönt! så nu ska jag kolla igenom och se så att jag har med allt och sen öva in det så det sitter som ett smäck!

på bilden så skulle vi börja på en fotokalender. alltså skulle vi göra en egen kalender :D och vi skulle välja ett tema som vi ville ha över hela kalendern och nu har jag finally bestämt mej... det blir DAVID BECKHAM! snyggingen han själv.

så nu har jag precis suttit med picasa (fotoredigeringsprogram haha) och gjort en framsida till kalendern och redigerat lite bilder. blev hyffsat bra faktiskt :)!

juste mådde ju pissdåligt igårkväll så jag somnade ovanligt tidigt, och sov sammanlagt 9 timmar ;O ovanligt länge, brukar sova nästan varje natt typ 6 timmar (INTE bra) men idag ska jag försöka ha fixat klart mej tills klockan är 11 iaf så jag kan gå och lägga mej då. helt ovärt att veta men iaf haha!

nej nu ska jag nog packa väskan (idrott imorgon) sen fixa mej. och justfan :S har teknikprov nästa vecka och har inte börjat ännu. blir nog till att läsa några av de 17 sidorna som ska läsas och försöka få inte det i skallen hah!

Dagens låt: Eskobar - Someone New

Sovgott, Ciao!


han's leénde och han's blick på den här bilden är klockrena!


ögonorgasm HAHAHHAHAHHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0