R' söndag

tjubba! carro, tilda och ronja sov hos mej från lördag till söndag! roligt vare, och skrämde upp varandra kan man verkligen säga att vi gjorde så iaf jag satt klar vaken hela natten och "vaktade" (sov nämligen hemma själv) HAHAH!

sen idag segade vi oss sen åkte dem hem, ronja och hennes pappa skjutsade mej te skiljebo och därifrån gick jag te skiljeboskolan och mötte carro och vi kolla på hennes brorsas match sen kom mamma och hämtade mej, åkte hem och satte mej vid datorn som vanligt hah! sen skulle mats åka och köpa mat så jag beställde en sallad från ibbes, efter en kvart stod salladen på bordet, lika god som alltid!

haha de roliga är att en portion för mej är ungefär exakt en fjärdedel av allt man får med, så det räcker till imorgon också kan jag lova! nu sitter jag med den sista energidrickan som blev kvar från igår. mamma har precis förhört mej på so/lite musik och det blir samma sak imorgon. måste öva som fan inför proven! snart betygssättning liksom.. so provet måste jag verkligen sätta. om jag inte får vg på de här provet sänker jag hela betyget te G (y) toppen liksom, lite pressad!

jaja men provet är ju inte i veckan utan det provet har vi vecka 49... så om jag över lite varje kväll så kommer det sitta som ett smäck! juste imorgon blir det att åka och kolla på ett hus med mamma sen åker vi kanske till friskis på gyminstruktion och får vi inte tid imorgon så tar vi det senare i veckan och åker istället imorgon och köper nya träningsskor (inneskor) både att ha på spinningen, passen, gymmet och idrotten i skolan.

Nej nu ska jag och syster skriva upp vad vi ska köpa i julklapp till alla sen blir det fix och kudden för mej!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0