R' söndag

Hej! blev ju rätt nöjd med håret igår, men kände ändå att jag ville bli ljusare så idag åkte vi ner till stan, och jag fick ett schampo av pappa som ska göra att håret bleks och blir ljusare, sen ska man fortsätta att använda det för att behålla ljusheten. Tack pappa! Tipsar er om den senare med en bild om den funkar bra.

Sen gick vi och tog en varsin sallad på Vivaldi i Gallerian, sjukt gott! Nu ska jag göra mina sista två sidor i matten, sticka lite och sen fylla på önskelistan lite. Åker hem till mamma senare ikväll också.

När jag kommer hem till mamma måste jag..
~ Städa
~ Måla naglarna
~ Läsa so!
~ Bleka håret med nya schampot.

Juste nu har jag bestämt mej för vilken vinterjacka det blir som står på önskelistan.

SÅ JÄVLA SNYGG!

nej nu blir det matte för min del!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: matilda

shit, jag tänkte skriva den där men sen glömde jag komentera.

den kmr passa dig as bra:D!

2009-11-15 @ 16:39:33
URL: http://m-tr.blogspot.com
Postat av: rebecca

Hehe okej, bra att du samtycker haha! mer övertygande med nån annans åsikt också :D tack!

2009-11-15 @ 19:28:08
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0