R' soooooov gott!

tjenare! har väll i stort sätt hunnit med det jag skulle, haha förutom so:n pallar verkligen inte! ingen som helst lust, och har jag inte det så kommer det bara åka in genom ena örat och ut genom de andra och det är ju helt lönlöst så det är bättre om jag väntar tills jag har lust med att göra det, så kanske det stannar också!

Städa! [x]
Schamponerat håret [x]
har faktiskt hunnit med det två gånger så nu är det verkligen påväg åt rätt håll, men om det inte blir så blondt som jag vill så köper jag nog tillslut silverschampo även om det känns lite läskigt, kan ju bli helt VITT! jaja vi får se.

Och nu har jag precis tagit fram nagellacket så nu är det dags för det.
Sen plockar jag fram kläder för morgondagen och går och lägger mej!


lite smått sugen är man ju, men ackackack... vette fan hur man ska få till det!
(dock tagen med dålig mobilkamera haha)

CIAO


Kommentarer
Postat av: matilda

åh vi måste hitta nå place att vara på :(?!

2009-11-16 @ 18:08:45
URL: http://m-tr.blogspot.com
Postat av: rebecca

jaaa, det måste vi! :):(

2009-11-16 @ 22:08:47
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0