R' super bra vecka!

då var det en ny vecka igen :) alltså helt seriöst... känns som det var för ba några veckor sen vi började skolan. shit va tiden går snabbt! jaja idag var det skola som vanligt, sen åkte jag ner till stan en snabbis med tjejerna kollade runt lite snabbt och sen åkte jag hem. hann lagom komma hem och då var det dags för att åka och kolla på ett hus... tror inte ngn av oss var så intresserade av detta huset. sen åkte vi till hälla och gjorde det jag sätt fram emot under hela dagen. köpte nya träningsskor! TACK MAMMA! hehe blev inte direkt några så speciellt orginella, lite speciella är dem nog haha typ gröna, jag menar verkligen gröna! låter säkert skitfult men dem var rätt snygga, annorlunda åtminstone ;D!

sen åkte vi hem och käkade, nu har jag precis spelat farmville och ska kolla runt några bloggar sen blir det kudden för min del!

juste, har en hel del bra saker att se fram emot i veckan. riktigt bra saker!
tisdag: dans+idrottsgymnasiet
onsdag: gyminstruktion med mamma
torsdag: HÄMTA MOPPEN! :D
fredag: åka hem till pappa!

justja, imorgon ska alltså jag och matilda och vara en dag på idrottsgymnasiet. se lite hur det är där och lite så... senare så ska vi försöka komma iväg och kolla på en utav deras fotbollsträningar. ruligtruligt!

såhär trooooor jag att mina val inför gymnasiet kommer se ut...
1. Samhäll med fotbollsprofil (idrottsgymnasiet)
2. Barn o Fritid med samhällsprofil (rudbeck) / samhäll med dansprofil (idrottsgymnasiet)
3. det jag inte väljer som nr 2 blir nr 3.

ja typ nått sånt... ska tjila nu, tjingtjong ciao!

tycker nog att dem ser lite bättre ut i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: carru

FAN VA KUL MED MOPPEN! :D

2009-11-23 @ 22:37:16
Postat av: rebecca

JADU :D

2009-11-29 @ 20:21:15
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0