R' tisdag

hallelojah! nu är det bara två dagar kvar med pencilinen wiiiho!! får ju egentligen inte anstränga mej när jag käkar medicinen men kände att jag ville gå på dansen idag, missade ju förra veckan så det gjorde jag och det var lika kul som alltid :)

innan dansen åkte jag och carro hem till mej, åt makaroner och ketchup haha! sen chilla vi lite sen var det dags att dra sig mot dansen, släppte av henne och plockade upp matilda. fick mej en rolig resa hem sen, matildas syster håller nämligen på att övningköra. jävligt duktig för att liksom vara "nybörjare" elr vad man säger.. börjar redan bli nervös inför när det är min tur haha! drygt ett halvår kvar tills 16 års dagen :D jippi!

när jag kom hem städade jag mitt rum sen käka jag och efter det blev det en dusch...
har precis spelat farmville hihi tummen upp! nu ska jag gå ner och hämta en glass och sätta mej framför andra avenyn.

sen blir det kudden och lite spanska! har typ prov imorgon :s
jaja, hare bra ciao!

 

saknar egypten, men mest av allt röda havet och snorklingen!
usch o fy o blä för alla jävla galna och skabbiga kameler haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0