R' trött

hej på er! dagen började inte så bra, blev precis som för några dagar sen. vaknade och hade "må illa-känslan" redan då, klädde på mej och fixade mej och lagom till att jag skulle borsta tänderna kom det. börja spy som jag vet inte vad. har verkligen ingen aning om varför men usch vad jag hatar känslan!

iaf.. matilda och jag stannade kvar i skolan efter att vi slutat. satt kvar ca 2 timmar och pluggade. sen stan en stund, köpte julklappar till mormor och morfar sen åkte jag hem. ja, såhär har iallafall min kväll sett ut och kmr se ut.


justfan, måste packa väskan har ju fotografering på dansen imorgon! nej först blir det thé och en sida matte.
Sov gott! Ciaooa, rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0